Nieuwsbrief Februari 2020

Administratieve
dienstverlening en ondersteuning

 

 

 

BrandBurgService:

Wij zijn
een klein en jong bedrijf uit Boxtel en leveren u administratieve
dienstverlening en ondersteuning. 


Lijkt het u als MKB-bedrijf niet heerlijk? Iemand die u
inhuurt voor uw administratieve bezigheden, alleen als het nodig is? Iemand
die niet op de loonlijst staat, maar waar u wel van tijd tot tijd de
vruchten van plukt? Dan kunnen wij die administratieve helpende hand
voor u zijn. Vanaf slechts enkele uren per maand  tot en met een dagdeel per week. Hoe
tijdelijk ook, op onze administratieve dienstverlening en ondersteuning
kunt u bouwen.


Wij bieden onze diensten tegen een scherp uurtarief of
opdrachten volgens prijsopgaaf aan. Kosten die u alleen heeft als uw
administratie daarom  vraagt. Voor u
dus een prima kans om uw vaste administratieve kosten binnen de perken te
houden. Ook voor het wegwerken van achterstanden,  bij ziekte van uw vaste medewerkers of
voor andere werkzaamheden waar u ons voor in wilt zetten zijn wij graag uw medewerker
 
op afstand of op
locatie
.  


Naast onze diensten leveren wij ook software voor uw financiële
administratie,  web hosting en maken
wij apps en websites
.

U
zult de komende weken vrijblijvend door ons worden benaderd om te kijken of
wij iets voor uw bedrijf kunnen betekenen.

 

Diensten

Crediteuren/debiteuren
administratie

Voorraad tellingen / Voorraad administratie

Planning (productie, montage, personeel, project)

Kostprijs berekening logistiek

Factureren

Projecten begeleiden

Werkvoorbereiding
stuklijsten uitwerken/invoeren

NAW-gegevens verwerken

 

Producten

Bcore Facturatie software

Webhosting

Ontwikkelen apps

Ontwikkelen websites

Voor meer info kunt u terecht op onze website of kunt
u ons mailen.

www.brandburgservice.nl

 

Info@brandburgservice.nl